Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Kies een artikel, voer het aantal in en klik op de beige button "Toevoegen aan winkelwagen" naast het product. De artikelen worden in uw winkelwagentje geplaatst. Dat ziet u rechtsboven in beeld. Op deze manier kunt u verschillende artikelen selecteren. Als uw bestelling compleet is en u wilt zien wat u besteld heeft, klik op het winkelmandje rechtsbovenaan en ga naar "Wijzig Winkelmandje". Hier vindt u een overzicht van de door u geselecteerde artikelen. Hier kunt u producten verwijderen of het aantal producten wijzingen. Bent u tevreden met uw bestelling? Klik op "Doorgaan met bestellen". Hier kunt u zelf bepalen op welke manier u wilt betalen. Selecteer uw bank en vul alle gegevens in. U ontvangt van ons per e-mail een bevestiging/factuur van uw bestelling. Zodra uw betaling binnen is, wordt uw bestelling verstuurd.
Kan ik een aankoop in de winkel ruilen of retourneren?
- Heeft u een aankoop bij ons in de winkel gedaan, dan kunt u de producten ruilen. Wilt u producten retourneren, dan krijgt u een tegoedbon. Wij geven bij aankopen in de winkel géén geld terug (wel tegoedbon).
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
- Basispakket 4,95 euro. Bestelling boven 50,00 euro Gratis.
Wat zijn de verzendkosten voor België?
- Dit zijn dezelfde kosten die we in Nederland hanteren, namelijk: Basispakket 4,95 euro. Bestelling boven 50,00 euro Gratis.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
- Ja, alle prijzen vermeld op onze website zijn inclusief BTW.
Hoe kan ik betalen?
- Via iDEAL. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
- Via Creditcard
- Via een overschrijving. U kunt het totaalbedrag overmaken op IBAN nummer NL25RABO0335300669 t.n.v. Handelsonderneming Huisman BV te Leerdam onder vermelding van uw bestelnummer. In dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over zodra de betaling ontvangen is. Het duurt ongeveer 5 werkdagen voordat een betaling bij ons binnen is.
- Bij afhalen. U kunt CONTANT betalen, PINNEN of betalen met een CREDITCARD. ( Bestellingen worden maximaal 14 dagen gereserveerd )
Waar vind ik de RE:LIGHT kandelaars?
- RE:LIGHT kandelaars van Rorstrand kunt u vinden onder Iittala
Waar kan ik het kerstservies vinden van Mason's?
- Mason's Christmas Village kunt u vinden onder Serviezen: Wedgwood Christmas Village
Wat is vliegroest en hoe verwijder ik vliegroest?
- Meer uitleg over deze vorm van roest die soms kan optreden bij rvs bestek vindt u op de pagina 'vliegroest'.
Heeft u vragen? Bel 0345-633001 of mail info@annaservies.nl